Księgi handlowe:
- tworzenie Planu kont Firmy – wspólnie uzgadniamy i doradzamy wariant rachunku zysków i strat w zależności od potrzeb informacyjnych i zarządczych firmy,
- tworzenie polityki rachunkowości,
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- dekretacja dokumentów,
- uzgadnianie kont rozrachunkowych, monitoring płatności,
- zestawienie obrotów i sald,
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży vat,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- sporządzanie deklaracji podatkowych,
- sporządzenie sprawozdania rocznego, a na życzenie klienta sprawozdań kwartalnych, miesięcznych,
- sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego.
Podatkowa książka przychodów i rozchodów:
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- księgowanie zdarzeń gospodarczych w PKPiR,
- prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży vat,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- sporządzanie deklaracji podatkowych,
- sporządzenie zeznania rocznego,
- przygotowywanie bilansów,
- reprezentowanie Klienta przed Urzędem Skarbowym i ZUS.
Ewidencje podatkowe ryczałtu ewidencjonowanego:
- sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- zapis przychodów w ewidencji sprzedaży,
- wyliczenie zobowiązania podatkowego,
- prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów vat,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- sporządzenie zeznania rocznego,
- reprezentowanie Klienta przed Urzędem Skarbowym i ZUS.