Księgowość

Księgi handlowe:

  • tworzenie Planu kont Firmy – wspólnie uzgadniamy i doradzamy wariant rachunku zysków i strat w zależności od potrzeb informacyjnych i zarządczych firmy,
  • tworzenie polityki rachunkowości,
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • dekretacja dokumentów,
  • uzgadnianie kont rozrachunkowych, monitoring płatności,
  • zestawienie obrotów i sald,
  • prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży vat,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • sporządzenie sprawozdania rocznego, a na życzenie klienta sprawozdań kwartalnych, miesięcznych,
  • sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego.

Podatkowa książka przychodów i rozchodów:

  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • księgowanie zdarzeń gospodarczych w PKPiR,
  • prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży vat,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • sporządzenie zeznania rocznego,
  • przygotowywanie bilansów,
  • reprezentowanie Klienta przed Urzędem Skarbowym i ZUS.

Ewidencje podatkowe ryczałtu ewidencjonowanego:

  • sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • zapis przychodów w ewidencji sprzedaży,
  • wyliczenie zobowiązania podatkowego,
  • prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów vat,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzenie zeznania rocznego,
  • reprezentowanie Klienta przed Urzędem Skarbowym i ZUS.
Menu